سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سلام . ماه رمضان تان مبارک . اونهایی که قدر خدا و رمضان و قرآن رو میدونن خوشا به حالشون . بهشون غبطه میخورم . اگر شما هم یکی از این قدرشناسان رمضانید برای آرزومندان زمین گیری چون من دعا کنید .

-- آقای مطهری در دلسوزی شما تردید بزرگی ست !
منتقدین دولت 4 دسته اند . دسته اول اصلاح طلبان منصف که بسیار قلیل اند ! دسته دوم اصلاح طلبان مغرض و مریض که بسیارند . دسته سوم اصولگرایان آرمانخواه که کم نیستند و در نهایت دسته چهارم اصولگرایان کینه توز رییس جمهور .
امروز نطق مخالفت آقای مطهری را شنیدیم . شاید اگر کسی خط و خطوط سیاسی سیاسیون را نشناسند فکر کند به به عجب نماینده ی اصولگرایی داریم ! چقدر منصف و دلسوز است ! اما کافیست به پیشینه مواضع جناب علی مطهری مراجعه کرده تا موج کینه توزی های ایشان را  مشاهده کنیم . به عنوان مثال یکی از مواردی که می توان به وضوح زمینه انحرافات سیاسی ایشان را ردیابی کنیم مربوط به حوادث پس از انتخابات است . اصلا یک ملاک و شاخص برای اینکه بفهمیم چقدر نخبگان از موضع حق منحرف شده یا نشده اند این است که به اظهار نظراتشان در مورد حوادث پس از انتخابات و تطبیق آن با بیانات رهبری مراجعه کنیم . مگر رهبری دو روز پیش در دیدارشان با دانشجویان نفرمودند در حوادث اخیر یک ظلم کوچک اتفاق افتاد که همان مسایل کوی دانشکاه و کهریزک بود ولی ظلم بزرگتر طرح مساله تقلب است ؟! و نباید با تبلیغ ، آن ظلم بزرگ را در مقابل این ظلم کوچک ، کمرنگ کرد.
  حال سوال ما از جناب مطهری این است که چرا شما یک هزارم فریاد و فغانی که برای آن ظلم کوچک راه انداخته و خوراک تبلیغاتی برای رسانه های دشمن فراهم کردید ، برای این ظلم بزرگ تر فریاد نزدید ؟ اصلا مگر شما اعتراضی به طرح مساله تقلب هم داشتید ؟! شد حتی یکبار آشوب های خیابانی را محکوم کنید ؟ شد حتی یکبار شهادت دهها سرباز نیروی انتظامی را محکوم کنید ؟ شد حتی یکبار بیانیه های تند و سخیف سران توهم را محکوم کنید ؟ اما در عوض آنچه که از شما و سایت تابناک و آقای رضایی دیدیم ، فقط محکوم کردن شورای نگهبان بود و نیروی انتظامی و صدا و سیما و شخص رییس جمهور . کاش حداقل یکبار مثل سایت الف و اقای توکلی که نقدهای گاها تندتر از شما روانه ی رییس جمهور می کند ، در محکومیت آن ظلم بزرگ جمله ای تیتر کرده بودید تا بلکه کمی باورمان می شد شما دلسوزان امین نظامید . اما دریغ ...

اما دریغ که فرزند علامه شهید مطهری به جرگه ی باند کینه توز تابناک پیوسته و حاضر است برای پیوستن به کابینه ی دولت فدرال رضایی ، سخیف ترین اتهامات را از تریبون مجلس به موفق ترین رییس جمهور تاریخ انقلاب نسبت دهد .

-- وزرای زن و مراجع تقلید
سایت جهان مدعی شده برخی مراجع با وزیر شدن زنان مخالفت جدی دارند تا جایی که یکی از مراجع رییس مجلس را هم تهدید کرده که اگر وزرای زن رای بیاورند دولت را فاقد مشروعیت می داند ! البته گمان نمی کنم مراجع عظام آنقدر وهابی گونه بیندیشند که برای زنان سطوح عالی مدیریتی قائل نباشند اما متاسفانه برخی ائمه جمعه نظرات مخالف خود را در نمازهای جمعه مطرح کرده اند و همین شائبه را ایجاد می کند که بعید نیست در بین مراجع هم کسانی باشند که اینگونه حکم کنند . همانطور که امروز رییس جمهور گفت اگر قرار باشد زنها وزیر نشوند پس به همین استدلال صدها و بلکه هزاران زنی که اکنون سمت های مدیرکلی و معاونتی و امثالهم را در جاهای مختلف در کنار مردها دارند می بایست از کار برکنار شوند و اگر چنین کاری اشتباه است چرا قبلا برخی مراجع عظام آنرا خطری برای اسلام ندانستند و چرا قبلا برخی نمایندگان قانونی وضع نکردند تا زنها حق نداشته باشند سمت های مدیریتی را بپذیرند ؟ البته امیدواریم چنین طرز فکری در بین مراجع تراز اول وجود نداشته باشد و اگر داشته باشد بروز نکند که اگر بروز کرد وا مصیبتا برای آبروی اسلام و مرجعیت !

-- باز هم وزرای ضعیف در کابینه
آرزو داشتیم اقای رییس جمهور اینبار دیگر کارامدی ، تجربه و تخصص را قربانی همگرایی نکند .  انتخاب علی ابادی برای وزارت نیرو بی احترامی به خیل مدیران و متخصصین این وزارتخانه بزرگ است و همینطور انتخاب وزیر سابق بازرگانی برای وزارت نفت ، آنهم بدون هیچ سابقه مدیریت نفتی ! آقای رییس جمهور این بود نتیجه تلاش شبانه روزی شما برای شناسایی افراد کارامد ؟ اینکه بیشتر شبیه جابجا کردن مهره های دولت نهم می ماند تا انتخاب شایسته ترین ها !


نوشته شده در  دوشنبه 88/6/9ساعت  12:28 صبح  توسط مرفه با درد (حنیف) 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خونه جدید
ویژه : رای اعتماد به کابینه دهم
یادداشت سوم انتخاباتی
چرا هواداران آقای موسوی از ایشان برگشته اند ؟
انتخابات بالاشهر شیراز
چرا به احمدی نژاد رای میدهم ؟
کاریکاتور سیاست در ماه ربیع
غزه 4- هجدهمین روز مقاومت
غزه 3 - خط قرمز نظام در قبال غزه !!؟؟
غزه 1 - مطالبه ای جهاد را تبلیغ کنیم
اشراف عارف مسلک
بمب گذاری شیراز و ابهامی بزرگ
احوالپرسی خدا
دیگر برایت نامه نمی نویسم
در حواشی اعتکاف 87
[همه عناوین(36)]